over blog

Een vlekkeloos RMA-proces bij Ingenico Terminals

04 september 2024, Yara Stoffels

Het beheren van betaalterminals kan best een uitdaging zijn met alles wat er bij komt kijken. En als er onverhoopt een keer een stuk gaat dan is het fijn te weten dat er een basis Return Merchandise Authorization (RMA)-proces is dat zo is ingericht dat dit geen hoofdbrekens kost. Onze Ingenico terminals hebben daarom een goede basis service om jouw business te ondersteunen.

rma proces ingenico betaalterminals terminals

Wat is het RMA-proces?

Het RMA-proces is de procedure die gevolgd wordt als je als klant een defecte of beschadigde betaalterminal terugstuurt voor reparatie of vervanging. Dit proces bestaat uit het aanvragen van een RMA-registratie en het opsturen van de terminal naar het servicecentrum. Daar wordt de terminal vervangen of gerepareerd en aan je geretourneerd.

Als standaard, in de Basis service, geeft Ingenico al een gegarandeerde doorlooptijd van maximaal 15 werkdagen. Het After Sales Service Centrum stuurt de betaalterminals klaar voor gebruik terug. Door deze toezegging kan je goed rekening houden met reparatietijden en onderhoud goed inplannen.

Wat betekent dit voor jouw business?

De standaard RMA service van Ingenico is een goede basis met duidelijk en gegarandeerde responsetijden. Naast dit basis RMA-proces zijn er echter ook mogelijkheden om andere afspraken te maken over dekking, garantie en verwerkingstijden. Als je specifieke wensen hebt op dit gebied, zijn er meer mogelijkheden af te spreken. Zo bieden we jou zekerheid dat essentiƫle apparatuur weer snel en naar jouw wensen operationeel is. Goed geregeld, toch?

Contact

BijĀ GoCredible ondersteunen we elk aspect van het beheer van je betaalterminals. Heb je vragen over het RMA-proces of behoefte aan verdere ondersteuning? Neem gerust contact met ons op!

Volg ons ook op LinkedIn om alle nieuwtjes in de gaten te houden.

SplitP: de perfecte oplossing voor marketplaces